רוצים למצוא מידע על חברה שהתפרקה? כך תמצאו כל מה שאתם מחפשים!

חברות וארגונים גדולים, המנהלים עסקים נרחבים, תוך קיום שיתופי פעולה עם חברות וארגונים אחרים, נדרשים, לא פעם, לרמת זהירות גבוהה, על מנת לא ליפול למקרה של חברה הנמצאת בפרוק, כבר התפרקה או, נמצאת בתהליך של כינוס נכסים.

לצערנו, לא כל בני האדם כנים וישרים, ושמענו על מקרים בהם בעלי חברות, שלמעשה סיימו את פעילותן וחוסלו, המשיכו לחתום, בשם החברה על מסמכים כאלה ואחרים. אי לכך, איפה תוכלו למצא מידע חשוב על חברות שהתפרקו או נמצאות בסטטוס אחר, המהווה בעיה כלשהי?

 

כל המידע כל החברות

אתר החברות הישראלי מאגד בתוכו את כל המידע הקיים, כפי שהוא מופיע ברשומות הרשמיות הנמצאות במשרדי רשם החברות הישראלי, אודות כל החברות בישראל. מידע זה כולל גם חברות שעברו כינוס נכסים, פורקו מרצון, פורקו על ידי בית משפט וכמובן אודות חברות פעילות, ציבוריות ופרטיות. מידע כללי כגון: כתובת החברה, מספר העובדים, פרטי יצירת קשר וכו', מצויים באתר זמינים לכל דורש.

פרטים מעמיקים ודיסקרטיים יותר אודות החברות כגון: מחזור העסקים, תיקים פתוחים בבתי משפט, מצב תהליך פרוק או כינוס וכו', מועברים, על פי רוב, בצורה חוקית ודיסקרטית, באמצעות עורך דין מטעם האתר, תמורת תשלום. אתר החברות https://israeli-companies.com הוא יוזמה פרטית ולכן, קל, מהיר ויעיל לקבל מידע באמצעותו, אין צורך בתהליכים ביורוקרטיים וכל מה שצריך זה לשלם עבור המידע.

חברות

החלופה הממסדית

אתר רשם החברות, משרדי רשם החברות, האתר הממשלתי הראשי ואתר הבורסה לניירות ערך, מספקים גם הם את המידע, אודות החברות הקיימות בישראל אולם, מדובר בגופים ממסדיים ולכן, המערכות, גם אלה שבאון ליין, מסועפות יותר, מהירות פחות ומעבירות את דורש המידע, הליך ביורוקרטי מיותר, וכזה שסתם מבזבז לכם מזמנכם.

אי לכך, הבחירה באתר החברות טובה יותר, היא מקצרת תהליכים ומספקת לכם בדיוק את אותו המידע. ישנם מקרים בהם התשלום, הגם אם הוא מעט יותר גבוה מהחלופה, עדיף בזכות היתרונות האחרים הנמצאים בצדו.

 

מדוע חשוב לקבל מידע אודות חברות בפרוק

חברה הנמצאת בהליך פרוק אמנם ממשיכה להתקיים מבחינה משפטית אולם, חברי הנהלת החברה (בעלי מניות, דירקטורים ומנכ"ל), סיימו באופן רשמי את תפקידם בחברה ואינם פעילים יותר. האדם שנכנס במקומם הוא זה שנבחר באסיפה הכללית להיות המפרק של החברה. האסיפה תמשיך להתקיים עד שיסתיים הליך הפרוק אבל, ההחלטות היחידות אותן תוכל לקבל האסיפה תהיינה בנושא פרוק החברה בלבד.

לפיכך, ניתן להסיק, שחברה הנמצאת בהליך פרוק, איננה יכולה יותר לתפקד מבחינה עסקית, למנהליה ובעלי המניות שלה אין יותר מנדט מוסרי לחתום על מסמכים שאינם קשורים לפרוק החברה, ובוודאי שאין הם אמורים להמשיך לנהל שיתופי פעולה עסקיים בשם החברה שבקרוב תחוסל. ואלה בדיוק הסיבות שגורמות לכך, שאנשי עסקים צריכים להיות מודעים להליך פרוקה של חברה.

חברת מידע.

אולי תאהבו גם את