חיפוש
חיפוש

פספורטכארד – ביטוח נסיעות לחו"ל לעשות את זה נכון

אחד הצעדים החשובים ביותר בטרם יוצאים לנופש בחו"ל היא רכישה של ביטוח. כעת, ניתן לבצע את זה בקלות – כל זאת בזכות המהפכה שהביאה עמה חברת הביטוח פספורטכארד. כל הפרטים, במאמר הבא.

 

לא יוצאים לחו"ל ללא ביטוח מקיף

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית ביציאה של ישראלים לחו"ל, זאת בזכות מהפכת שמיים פתוחים וכניסתן של חברות תעופה רבות כמו גם העובדה כי כיום נסיעה לחו"ל הפכה לזולה יותר מאי פעם. אולם, אחת הפעולות החשובות ביותר שעמן ישראלים רבים מחויבים לבצע בטרם הם יוצאים לחו"ל היא כמובן רכישה של ביטוח נסיעות וזאת כדי להגן על עצמם במידה והם זקוקים לקבלת טיפול רפואי, אובדן מזוודה ובמקרים לא מועטים גם צורך בחילוץ מוסק. ענף הביטוח כידוע הוא ענף סבוך ובירוקרטי, בייחוד בכל הקשור לביטוח נסיעות אולם כניסתה של חברת פספורטכארד שינתה לחלוטין את כל מה שידענו לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל. כיצד? להלן ההסבר.

 

רכישת פוליסת ביטוח באמצעות חברת פספורטכארד

חברת פספורטכארד מאפשרת לקהל הלקוחות לרכוש פוליסה בעבור כל מצב רפואי, גם כאשר מדובר באנשים אשר סובלים מבעיות בריאות קשות כגון סרטן, אסטמה וכו'. למעשה, השינוי המשמעותי אותה הכניסה החברה לענף הביטוח טמונה בכרטיס מגנטי חכם אשר בשיחת טלפון אחת מוטען ע"י נציג של החברה ובכך אין צורך להוציא כספים בעבור טיפולים רפואיים בחו"ל, כמו גם במידה והמזוודה לא הגיעה ויש צורך ברכישה של פריטי לבוש כמו גם תרופות. החברה, אשר מאז כניסתה לשוק שינתה את כל מה שידענו לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל זכתה בשנים האחרונות למאות תגובות נלהבות, זאת לאור הטיפול המהיר בתביעות כמו גם העובדה כי הכרטיס המגנטי שלה (אשר מעוגן בפטנט רשום) מאפשר להתנהל באופן נכון ויעיל בעת שהות בחו"ל, בין אם מדובר בנסיעת עסקים או בטיול משפחתי.

 

נוסעים בקרוב לחו"ל? רק באמצעות חברת פספורטכארד

כאמור, על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי תרכשו את הכיסוי הטוב ביותר אין ספק כי פנייה לחברת פספורטכארד תאפשר לכם לנסוע בראש שקט וזאת מתוך ידיעה כי גם אם יקרה אירוע רפואי או נזק לרכוש תוכלו להיות מכוסים מכל הכיוונים, וזאת לאור שירות אדיב ויעיל מצוות המוקדנים של חברת פספורטכארד אשר מאפשר מענה 24/7 לכל שאלה או פנייה דחופה. על כן, במידה ואתם נוסעים בקרוב לחו"ל צרו קשר עוד היום עם חברת פספורטכארד וזאת כדי לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים כמו גם לרכישת ביטוח פספורטכארד, כך שגם אתם תצטרפו לאלפי הישראלים המרוצים אשר זכו לקבל את השירות הטוב ביותר מהחברה המובילה בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל בצורה הנכונה והיעילה ביותר. למה אתם מחכים? השאירו פרטים באתר ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה