חיפוש
חיפוש

מציאת כספים אבודים בארצות הברית: האם יש דבר כזה?

עסקאות המתרחשות בארצות הברית גוררות גם תשלומים מסים לרשות בה העסקה מתבצעת. תשלומים, הפרשות וניכויי אשר יורדים לכם באופן אוטומטי מהמשכורת אינם בהכרח יורדים כפי שמגיע לכם. כספים אבודים הם די נפוצים, אך האם גם בארצות הברית אפשר למצוא אותם?

 

כספים אבודים

יש מצב גדול שכסף יושב אצלכם בכל מיני מקומות ברחבי חברות הביטוח, הפנסיה ורשות המיסים. כספים אבודים הם שם כולל לכסף אשר עומד לזכותכם בעקבות החזרי מס או כפילויות של ביטוחים וקופות. ישנן חברות אשר מטרתן לסייע לכם כדוגמת https://masamerica.co.il אשר מתמקדת בעיקר בספים אבודים באמריקה ובארצות הברית.

 

חסכונות וקרנות

כסף אבוד יכול להיות גם כסף אשר יושב בקרנות ובחסכונות ששכחתם ממנו. כלומר בעצם יש כסף שכל שעליכם לעשות הוא לדרוש אותו לזכותכם אך בגלל ששכחתם ממנו הוא מוגדר ככסף אבוד.

 

החזרי מס

כאשר אתם בעלי עסק, שכירים או פשוט אזרחים אשר עושים עסקים בארץ ובחו"ל ישנן פעולות ועסקאות אשר נלקח לכם מהן מס. באם מדובר בתהליך המתבצע בארצות הברית, ילקח לכם מס גם שם למדינה בה התבצעה העסקה, לא תמיד מגיע לכם שירד לכם מס ובפרט כמות גבוהה כמו זאת שירדה לכם באופן אוטומטי. לצורך נוחות השלטון ורשויות המסים בארץ ובחו"ל, כאשר לא ברור כמה כסף יש לנכות, מנוכה אוטומטית הסכום הגבוה ביותר. זכותו של כל אדם לבקש החזר מס ולקבל חלק מהניכוי בחזרה.

 

מציאת כספים אבודים בישראל

במידה ואתה סבורים שיש לכם כספים אבודים בחברות מסוימות בארץ או בעולם זכותכם לחפש אחר עקבותיהם ולקבל אותם בחזרה. כאשר מדובר בכספים ישראליים ישנם אתרים כגון הר הכסף או הר הביטוח אשר מספקים את המידע הרלוונטי על כספים אבודים השייכים לכם.

 

מציאת כספים אבודים בחו"ל

כאשר מדובר בחברה אשר נמצאת מחוץ לארץ ומחזיקה בכסף אשר שייך לכם כבר העניין הופך יותר מסובך. כאשר מדברים על כספים אבודים לרוב מדובר גם על החזרי מס אשר מגיעים לכם או החזרי ביטוח לאומי ובריאות בארץ. כסף אבוד בחו"ל לרוב יהיה במסגרת החזר מס מעצם היותכם אזרחי ישראל ולא אזרחי המדינה השנייה או לחילופין. כדאי להיעזר בחברות אשר מתמחות בנושא על מנת לקבל חיפוש ותוצאות באם מגיעים לכם החזרי מס או שיש לכם כספים אבודים במקומות אחרים.

מציאת כספים אבודים בארצות הברית אפשרית בהחלט. כדאי להיעזר בחברות אשר מתמחות בנושא כך שתוכלו לקבל החזרי מס או כספים אשר נמצאים לזכותכם בחברות בחו"ל ואינכם מודעים לקיומם. למרות שהן לא חברות ישראליות והכסף גם יכול להיות מט"ח, לא כדאי לוותר על החיפוש על מנת לקבל את מה שמגיע לכם.

כספים אבודים

אולי יעניין אותך גם

קריפטו
כספים
הכל על מטבעות הקריפטו

מטבעות הקריפטו הפכו להיות ללהיט בשנים האחרונות. הדבר גורם לרבים לתהות מה הם המטבעות האלו? מה הם שווים? והאם באמת יש בהם פוטנציאל רווח אדיר

קרא עוד »
פולוסה