חיפוש
חיפוש

מה זה ביטוח רילוקיישן?

עומדים לבצע בקרוב רילוקיישן? ישנה חשיבות רבה לרכישה של כיסוי ביטוחי לכל צרה שלא תבוא. המומחים של חברת Buena vida מסבירים את כל מה שחשוב לדעת לפני שאתם יוצאים להרפתקה של חייכם.

ביטוח בחו"ל – מדוע זה חשוב?

מדי שנים נוסעים עשרות אלפי ישראלים לכל רחבי העולם לטובת רילוקיישן. חשוב לזכור כי מעבר להתרגשות הרבה הטמונה בנסיעה מהסוג הזה, יש לקחת בחשבון כי על מנת שהשהות במדינה הזרה תהיה נוחה ובטוחה, יש לרכוש ביטוח רילוקיישן אשר נועד לכסות במידה ותזדקקו לטיפול רפואי. למעשה, ישראלים רבים אינם מודעים לעובדה כי במדינות רבות בעולם העלות הרפואית היא גבוהה ביותר, בייחוד בארה"ב.

למי שאין כיסוי ביטוחי, מובטחת הוצאה של עשרות אלפי שקלים, לעיתים גם בעבור בדיקה פשוטה. על כן, רכישה של ביטוח רפואי תאפשר לכם לטוס בראש שקט ולדעת כי במידה ואכן תזדקקו לטיפול רפואי, יש מי שישלם בגינו.

רופא

ביטוח רילוקיישן – השוואת מחירים

כאמור, לאור העובדה כי יותר ויותר ישראלים טסים לחו"ל למטרת רילוקיישן נפתחו לא מעט חברות אשר מאפשרות רכישה של ביטוח בריאות באותה מדינה בה אתם שוהים.

לאור כך, מומלץ לבצע תחקיר באינטרנט לגבי החברות הללו ולבדוק איזו חברה יכולה להעניק את השירות המקצועי והזול ביותר, אשר מותאם בדיוק לצרכים שלכם.

חשוב גם לציין כי אנשים שיש להם רקע רפואי מחויבים לבדוק כי הכיסוי אותו הם רוכשים אכן מותאם למצבם הבריאותי, ויש לציין זאת במעמד הרכישה.

ביטוח רילוקיישן באופן מקוון ופשוט

במידה ואתם עומדים כעת בפני נסיעה לחו"ל לטובת רילוקיישן תוכלו לרכוש ביטוח בריאות מקיף באמצעות חברת Buena vida אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום, זאת לאור העובדה כי החברה מצליחה במשך שנים ארוכות להשיג בעבור הלקוחות שלה את הכיסוי הטוב והמקיף ביותר במחירים הזולים ביותר בשוק.

למעשה, החברה מאפשרת לקבל שירות חדשני שבו כל מה שעליכם לעשות הוא להכניס את הפרטים שלכם ותוך זמן קצר לקבל הצעות מחיר משש חברות הביטוח המובילות בעולם, כך שתוכלו לבצע השוואה בין הביטוחים השונים ולבחור את זה שהכי מתאים לכם ולמצבכם הרפואי.

בנוסף, תוכלו להיוועץ עם צוות מקצועי מהשורה הראשונה אשר לו ניסיון של מעל ל 20 שנה בטיפול במקרים דומים, כך שתקבלו ליווי לכל אורך התהליך – החל משלב ההשוואה ועד לשלב הרכישה, כמו גם במידה ואכן תיאלצו לקבל טיפול רפואי בחו"ל צוות החברה ישמח לעמוד לשירותכם.

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר משתלמת, הנכם מוזמנים לפנות אלינו באתר הרשמי בכתובת https://www.buenavidains.com/he ולהתחיל את הדרך החדשה שלכם בחיים עם חברה מקצועית ואמינה אשר תדאג לכם לכל אורך שהותכם בחו"ל, כך שתוכלו להיות בראש שקט כי בעת צרה – יש מי שנמצא כאן לעזרתכם.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה