האם בדיקת החזר מס עם רואה חשבון עדיפה על בדיקה עצמאית?

מצד אחד – אם מגיע לכם אז מגיע לכם, למה שלא תגישו את הבקשה להחזר המס לבד? אך מצד שני אינכם מיומנים בכל הסעיפים המרכיבים את המס, ובגלל בורות זו אתם יכולים לפספס פרטים מהותיים שיכולים להיות מכריעים על היתכנות ההחזר או על גובה החזר המס. אז מהי הבחירה האולטימטיבית? לבד או על ידי רואה החשבון? 

 

החזרי מס לשכירים

שכירים רבים זכאים להחזרי מס מסיבות שונות שאפילו לא ידועות להם, כאשר למעשה הם יכולים לקבל החזר מס עם רואה חשבון, אשר יבדוק להם וישקלל עבורם את כלל הנתונים. רק לרואה חשבון באשקלון או בעיר אחרת, יש את הידע המקצועי אשר דרוש לצורך בחינת עומק של כל המרכיבים להחזר המס, כך שמומלץ בהחלט לפנות לשירותיו ואולי להזדכות כבר בקרוב בהחזר בחשבון הבנק שלכם.

החזרי מס

משתנים ופרמטרים החזרי מס לשכירים

החזר מס לשכירים מורכב מסעיפים ותתי סעיפים רבים, אשר רק מי ששוחה עמוק בתוך נישת המס והמשכורות, יכול באמת לאפשר בדיקת עומק שכוללת את כל מה שיש לקחת לחשבון לצורך החזר המס.

בנוסף, לרשות רואה חשבון באשקלון, קיימים גם הכלים הדיגיטליים לאתר את כל הקשור לאופציות מזכות להחזר המס, כך שמה שלא תוכלו לגלות לבד, ייתכן כי רואה החשבון יוכל יהיה למצוא עבורכם, ובכך לאפשר לכם את החזר המס שמגיע לכם ביושר.

 

מה קורה אם מגישים עצמאית ונכשלים?

אחד הטעויות הנפוצות בהגשת בקשה להחזר מס באופן עצמאי, היא חומת הבירוקרטיה בה נתקלים המגישים עצמאית. וכאשר ההגשה נכשלת עקב אי הכירות עם מערכת המיסים או עקב טעויות במילוי הטופס, חומת הבירוקרטיה רק הופכת לבצורה יותר.

מסיבה זו, כאשר מדובר בהחזרי מס לשכירים מומלץ שלא לבצע זאת עצמאית, כיוון שהגשה בלתי מיומנת יכולה לעלות ביוקר, וזאת לעומת הגשה על ידי רואה חשבון באשקלון, אשר מאפשרת בקשה להחזר מס עם מינימום טעויות ומקסימום אחריות להצלחה.

החזרי מס

מסע ארוך של בירוקרטיה

הגשה של בקשה להחזר מס, דורשת עימה הליכים מורכבים של בירוקרטיה מתמשכת. בכל שלב של הבקשה, אתם מגלים את עצמכם נדרשים למסמך נוסף שלא ידעתם עליו, ושוב עליכם להגיש את הבקשה מתחילה. רואה חשבון מוסמך, יחסוך לכם את כל התהליך ויגיש במהירות את הבקשה, כאשר הוא מבקש ממכם את כל המסמכים במרוכז. כך תוכלו לחסוך זמן יקר ומיותר בהגשת הבקשה להחזר מס.

 

לסיכום

אמנם ניתן להגיש החזר מס באופן עצמאי וללא כל סיוע מקצועי, אך הדרך הכי המומלצת וזו שבסופו של דבר גם מניבה את התוצאות הרצויות ביותר היא הגשת בקשה להחזר מס, על ידי רואה חשבון מומחה. כך, נחסכת למגיש הבקשה בירוקרטיה ארוכה ומתישה, כמו גם דרך פתלתלה של מחסומים בצורת מסמכים, אי ידיעת הסעיפים ועוד.

החזרי מס

 

אולי תאהבו גם את