אף פעם לא מוקדם מידי – הכל על תכנון פרישה נכון

גם אם אתם צעירים ונמרצים אף פעם לא מוקדם מדי לתכנן פרישה. רבים חושבים לעצמם כי את כל הסידורים הנדרשים לפרישה יעשו כשיגיעו לגיל פרישה, שזה בעוד הרבה מאד שנים, ולכן אין מה לדאוג כרגע, אולם זהו בדיוק העניין. ככל שתהיו מודעים יותר לתנאי הפרישה שלכם, להטבות שמגיעות לכם ואיך יראו החיים לאחר הפרישה, תוכלו לתכנן את עתידכם וצעדיכם טוב יותר, כדי שלעולם לא יחסר לכם דבר. 

 

פרישה חכמה עם אג'נדה

לא משנה בני כמה אתם כיום, כמה זמן מסדר היום שלכם אתם מקדישים לימי הפרישה? אם התשובה שלכם שואפת לאפס, הגיע הזמן שתשנו את הגישה. הצעדים הנכונים לפרישה מוצלחת מתחילים כבר היום ואתם חייבים להצטייד בהבנה עמוקה של תנאי הפרישה שלכם כדי שלעולם לא יחסר לכם דבר. באג'נדה, פתרונות פיננסיים, ביטוח ופרישה תקבלו את כל המידע הדרוש לכם כדי לתכנן פרישה נכון, וליהנות מפרישה נטולת דאגה.

אג'נדה

למה אני צריך לחשוב על זה? אני צעיר!

בין אם אתם צעירים בגופכם ובין אם אתם צעירים בליבכם, תכנון מושכל של תנאי הפרישה שלכם יכול להבטיח את עתידכם פשוטו כמשמעו. כל צעד שאתם נוקטים כיום ישפיע עליכם כשתגיעו לעת זקנה, ועם תוחלת חיים שרק עולה ועולה, ייתכן שתצטרכו לדאוג לעצמכם למשך עשרים עד שלושים ואם אתם באמת בני מזל, לארבעים שנה של חיים ללא עבודה.

זו תקופת זמן כה משמעותית בחייכם בהם אנו מאחלים לכם בריאות שלמה, אך לא כולם מסוגלים להמשיך ולפרנס את עצמם בה, או לא רוצים, שזה גם נורמטיבי לגמרי.

 

אז מה אני אמור לעשות?

באג'נדה פתרונות פיננסים, ביטוח ופרישה תוכלו לקבל מידע רב אודות החוק המסדיר את הפרישה בארץ. בין אם אתם עצמאיים ובין אם אתם שכירים, עליכם לדעת הכל על מיסוי, קצבת אזרח ותיק, מענקי פרישה, הטבות שאולי מגיעות לכם ועוד.

לאחר מכן תוכלו לתכנן היטב את הפרישה שלכם על ידי תוכנית חיסכון חכמה, בניית תיק השקעות אופטימלי, מיצוי הטבות מס במידה ואתם זכאים להם, והכי חשוב – מודעות מלאה לאיך יראו החיים שלכם לאחר הפרישה.

 

אבל חשבתי ש…

רבים מאיתנו שוגים לחשוב שכל נושא הפרישה הוא איכשהו יסתדר מעצמו, הרי יש לנו פנסיה, לא? אבל האם אתם יודעים כיום:

  1. מה יהיה גובה הפנסיה שלכם?
  2. כמה כסף צברתם בביטוח הפנסיוני עד היום?
  3. איזה ביטוח יש לכם ומה הוא מכסה?

אם אינכם יודעים לענות על אף אחת מהשאלות הללו, אתם צריכים אג'נדה.

 

לסיכום

אג'נדה הינה חברה לפתרונות פיננסיים שיעזרו לכם לתכנן נכון את הפרישה כדי שבזמן שבאמת תגיעו לגיל הנכון, תוכלו ליהנות ממנו ולא לדאוג לעולם.

תכנון פרישה

אולי תאהבו גם את