מופע של אמן חושים לבר מצווה משותפת

בר המצווה הוא אירוע חשוב בחייו של כל נער מתבגר, מדובר באירוע שמקורותיו עתיקים ומשמעותו, העברת הנער מילדות לבגרות. אירוע בר המצווה המסורתי כולל עליה לתורה שבה שר הנער את הפטרת השבוע, לאחר שלמד לעשות זאת עם רב שזו התמחותו. בסיום העלייה לתורה יהיה אקט זריקת הסוכריות המוכר מעזרת הנשים בבית הכנסת ובכך יגיע לסיומו הטקס.

בהמשך היום, על פי רוב, יתקיים אירוע בר מצווה מסיבתי אליו יוזמנו החברים של בעל השמחה ומשפחתו הקרובה, כדי לחגוג את המאורע החשוב עם אוכל טוב ומוזיקה שמחה. במאמר הבא נדבר על בר מצווה משותפת אליה מזמינים מופע של אמן חושים.

 

מהי בר מצווה משותפת?

בר מצווה משותפת הנה מסיבת בר מצווה שבה חוגגים מספר חברים יחד את האירוע המרגש. הורים רבים הבינו שמסיבת בר מצווה עם חברים נוספים היא רעיון מצוין מכיוון שהדבר מאפשר לקיים אירוע גדול יותר, מרשים יותר, הכולל תוכן מגוון ואיכותי יותר. ההוצאות של האירוע מתחלקות בין מספר משפחות ולפיכך, מדובר במהלך שיש בו גם שכל כלכלי.

 

אמן חושים לבר מצווה משותפת

בר מצווה משותפת היא בדרך כלל אירוע שיש בו יותר משתתפים מאשר בבר מצווה סטנדרטית ולכן, מתבקש להזמין לאירוע כזה מופע כלשהו. הזמנת אמן חושים לבר מצווה משותפת הנה בחירה מצוינת מכיוון שאמן חושים עונה על כל הצרכים של מסיבת בר מצווה. מדובר במופע טלפתיה מרתק ומסקרן, שלוקח את הילדים למחוזות לא מוכרים להם, תוך כדי שילוב הומור המתאים לגילם ומוזיקה מתאימה שמלווה את הקטעים ומעצימה את החוויה.

 

שיתוף הקהל

אמני חושים משתפים בדרך כלל את הקהל גם כשמדובר במסיבת בר מצווה. ילדים שמעוניינים בכך, עולים לבמה ולוקחים חלק פעיל באחד מקטעי המופע, לכל קטע בוחר האמן מבין המעוניינים בכך משתתפים חדשים. העובדה שהילדים מהווים חלק בלתי נפרד מהמופע הופכת את המופע למהנה הרבה יותר וכמובן חוויתי מאוד.

 

המופע הולך עם הקהל הביתה

כתוצאה מכך שמדובר במופע שבו קורים דברים בלתי מוסברים, הקהל מוצא את עצמו מנסה להבין מה הוא בדיוק ראה, מה בדיוק קרה ובעיקר, איך. אמן החושים לא נותן פתרון לשאלות שנוצרות בראשו של הקהל ואי לכך, יוצאים אורחי מסיבת הבר מצווה עם סקרנות בלתי נשלטת ורצון בלתי פוסק להבין את הדברים, כך שניתן לומר, שהמופע הולך עם הקהל הביתה.

 

כמה זמן אורך מופע אמן חושים בבר מצווה

מופע של אמן חושים במסגרת אירוע בר מצווה אורך בדרך כלל כשעה, זמן זה לא נקבע סתם ויש מאחוריו חשיבה. מופע במסיבת בר מצווה לא יכול להיות ארוך יותר מכיוון שאחרי הכל, מדובר בילדים וסבלנותם קצרה.

 

סיכום

מופע של אמן חושים בבר מצווה משותפת הוא רעיון מצוין, הוא מעצים את החוויה מהאירוע ושולח את המשתתפים עם מחשבות טובות שנשארות לזמן רב.

אמן חושים לבר מצווה

אולי תאהבו גם את