חיפוש
חיפוש

יורם דובובסקי מסביר לאלו תוצאות ניתן לצפות מתהליך אימון אישי עסקי ?

אתם מרגישים שאתם זקוקים לאימון אישי עסקי? לא בטוחים האם באמת שווה להשקיע זמן וכסף באימון כזה? אם כך, כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם כי הוא כולל את כל התשובות בנושא.

החשיבות של אימון אישי

אומנם זה נכון שעד לפני שנים ייעוץ ארגוני לעסקים קטנים ואימון אישי לא היו מהדברים שנהוג היה לעשות או להשקיע בהם, אך היום זה בהחלט משהו שכולם עושים. לכן, אם גם אתם רוצים להפוך להיות מנהלים טובים יותר ואם אתם רוצים להרגיש שאתם בטוחים יותר בכל הצעדים שלכם בעסק, אל תוותרו על אימון אישי. על פי יורם דובובסקי ייעוץ ארגוני אנחנו למדים שתהליך כמו אימון אישי יכול להעצים אתכם לא רק בתור מנהלי עסקים, אלא גם בתור בני אדם ולכן כדאי לנסות זאת.

אימון אישי

עם מי כדאי לעבור אימון אישי עסקי?

בין אם אתם חולמים על אימון אישי באופן כללי ובין אם אתם רוצים שזה יהיה אימון אישי עם אוריינטציה לעסק שאתם מנהלים, או לעסק שאתם רוצים להקים, יש לבדוק לאיפה אתם פונים. האמת היא, שכבר בחיפוש ראשוני אנחנו יכולים לראות שיש לא מעט אנשי מקצוע שלמדו את התחומים הללו ומציעים שירות כזה לקהל הרחב, אך מצד שני, לא בכל מקום תקבלו את הכי טוב שיש. כדי להיות מאמן אישי עסקי טוב צריך הרבה מאוד ניסיון, ידע וביטחון. לכן רצוי לבדוק אל מי אתם פונים, כי בסופו של דבר, הרעיון הוא לצאת מרוצים מכל החוויה, להרגיש שקיבלתם כלים חשובים ולראות שאתם לא מבזבזים את הזמן היקר שלכם. לכן רצוי גם לבדוק מה בדיוק כולל התהליך, כמה זמן הוא נמשך ובאיזה נושאים תיגעו עם המאמן שלכם לכל אורך התהליך.

כמה תשלמו בימינו על אימון אישי?

האמת היא שאימון אישי עסקי זה לא תמיד דבר זול, ואפשר להבין מדוע. האדם שיעביר לכם את האימון הוא איש מקצוע שלמד את התחום, צבר בו ניסיון וגם בנה לעצמו רזומה לאורך השנים. בנוסף, מדובר על תהליך אישי שמותאם לכם, לקשיים שלכם ולאישיות של כל אחד מכם, מה שמסביר מדוע זה לא יכול להיות עניין זול. מצד שני, זה גם לא אומר שבאופן אוטומטי חובה לפנות אל המאמנים שיגבו את המחירים הכי גבוהים שיש. המטרה היא שאחרי האימון תרגישו שאתם יכולים לנהל טוב ושתוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות בעסק שלכם בצורה בטוחה וקלה יותר. לכן, אפילו אם אימון אישי עסקי זו הוצאה כלכלית לא קטנה, אתם בהחלט יכולים לראות בה השקעה בעסק, כך שזה משתלם וכדאי. בחרו לכם את המאמן הכי טוב שאתם מכירים ואת האדם ששמעתם עליו הכי הרבה המלצות, כי אין טעם להתפשר על פחות מזה.

אולי יעניין אותך גם

ניתוחים
כללי
רשלנות רפואית בניתוחים

ניתוחים הם הליכים רפואיים מורכבים אשר טומנים בחובם סיכונים רבים. למרות המקצועיות והמסירות של צוותי הרפואה, לעיתים מתרחשות טעויות רשלניות במהלך ניתוחים, אשר עלולות לגרום

קרא עוד »
פולוסה