חיפוש
חיפוש

תביעות נגד בנקים בעידן המודרני

לפני שנים לקוחות שהיו מגיעים לבנק לא חשבו בכלל על כך שהבנקים השונים עלולים לנהוג בצורה רשלנית, בצורה שרירותית ואפילו בצורה אטומה כלפי הלקוח. הלקוחות נהגו לקבל את החלטות הבנק כגזרה משמיים ובהתאם לכך המשיכה ההתנהלות. עם זאת, היום זה כבר ברור שגם הבנק יכול לטעות, לא לפעול בצורה חוקית ולפגועה קשות בלקוחותיו. לכן, אם זה קרה גם לכם, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לוותר כי עם הצד עמכם, מדוע שהבנק לא ישלם על הטעות שהוא עשה ועל הפגיעה שהוא פגע בכם? תביעות נגד בנקים מוגשות בישראל לעיתים תכופות בכל שנה ולכן גם לכם כדאי לשקול זאת אם יש לכך עילה.

איך תוכיחו שהבנק טעה?

תביעות נגד בנקים כדאי להגיש אם יש לכך עילה ואם יש סיכוי טוב שתצאו כאשר ידכם על העליונה. מצד שני, איך מוכיחים זאת? והאם יש דרך להראות לבית המשפט שהבנק נהג בצורה שנוגדת את החוק? אולי תתפלאו לגלות זאת, אך התשובה היא חיובית ובהחלט ניתן להוכיח לבית המשפט שהבנק טעה. כל מה שצריך זה עורך דין לענייני תביעות נגד בנקים כמו עו"ד אורדן למשל, שיוכל לבדוק את המקרה שלכם, לברר כל מה שצריך וגם לבנות את תיק התביעה. יש סיבות מגוונות לתבוע את הבנקים, כמו לדוגמא, המקרה הקלאסי שבו הבנק מחליט, בלי שום הצדקה, להגביל את האשראי של הלקוח. זה צעד דרמטי מאוד שעלול לפגוע בלקוח בצורה קשה ולכן חשוב לבדוק את האפשרות לתביעה במקרה כזה.

תוך כמה זמן התהליך יגיע לסיום?

לא קל לענות על שאלה כזאת כי זה תלוי במקרה, בשאלה האם ניתן להגיע לפשרה כלשהי עם הבנק וגם, כמובן, מי יהיה עורך הדין שייצג אתכם. בנושא הזה לא כדאי לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר ובהחלט מומלץ לבדוק שפניתם אל עורכי דין מנוסים, מקצועיים וכמה שיותר מוכרים. כל אלה יגדילו את הסיכוי שאכן עורכי הדין יוכלו לטפל בצורה מקצועית ונכונה במקרה שלכם, אז למה אתם מחכים? אל תדחו את הדברים וקבעו לעצמכם עוד היום פגישה עם עוה"ד הנבחר כי זו הדרך לקבל את הפיצוי המגיע לכם.

טעות הבנק

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה