חיפוש
חיפוש

למה כולם עושים ביטוחי בריאות פרטיים?

לדאוג מדברים שונים בחיים זה טבעי ואנושי, מה שמסביר מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, מוצאים את עצמכם חרדים מידי פעם מהבריאות. אומנם כולנו רגילים לשמוע את המשפט "העיקר הבריאות" מגיל צעיר, אבל האמת היא, שעד שאנחנו לא מתבגרים לא ברור לנו מה כל הגדולים רוצים. עם זאת, בבאת אחת מגיע רגע שבו אנחנו מבינים שלא לעולם חוסן ושלא בכל רגע נתון נרגיש ונראה נפלא. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תוהים האם בכל זאת יש משהו שתוכלו לעשות? ההמלצות הראשוניות הן כמובן לעשות כל מה שבידינו כדי לדאוג לבריאות שלנו, בין אם זה ברמת הפעילות הגופנית ובין אם זה ברמת האוכל. עם זאת, כל אלה לא באמת יעזרו לכם ברגע האמת אם לא יהיה לכם ביטוח בריאות פרטי. העניין הוא שגם אנשים שמבלים חמש פעמים בשבוע במכון הכושר עלולים למצוא את עצמם חולים, נכים וחלשים, מה שמסביר מדוע אין תחליף לביטוח בריאותי פרטי ועדיף שהוא יהיה כמה שיותר מקיף.

האם יש יתרונות לביטוח הפרטי לעומת הביטוח הציבורי?

כמובן שבמקום כמו ישראל אנחנו יכולים ליהנות מביטוחי בריאות ציבוריים שניתן לנו הן על ידי הביטוח הלאומי והן על ידי קופות החולים השונות. יתרה מכך, אנחנו גם יכולים לבחור לעשות את כל אותם ביטוחי בריאות משלימים בקופות החולים, מה שמוביל לא פעם לכך שנקבל הנחות וטיפולים מיוחדים במחירים מצוינים. עם זאת, אפילו מי שיש לו את הביטוח הכי משלים ומקיף שחברת הביטוח שלו מציעה עדיין לא ייהנה מכל הטוב שמציעים הביטוח הפרטיים. בין יתר היתרונות של ביטוח בריאות פרטיים אנחנו יכולים לראות שהם כוללים:

  • בדיקות שמתבצעות כמה שיותר מהר
  • בדיקות שניתן לעשות כמה שיותר קרוב למקום המגורים של המבוטח
  • מימון של תרופות שלא נכללות בסל התרופות הציבורי
  • מימון של טיפולים מיוחדים
  • האפשרות לבחור את המנתח
  • קידום בתור להשתלות ועוד

יש גם מקרים שבהם ביטוח הבריאות הפרטי יכלול אפילו את המימון של השתלת איבר בחו"ל ולכן בהחלט אפשר לומר שביטוחים כאלה מצילים חיים. הידיעה שניתן היה להציל אדם אם רק היה לנו איך לממן את הטיפול שלו הוא הזדקק היא ידיעה בלתי נסבלת בדיעבד. לכן חשוב לעשות ביטוח בריאות, שכן ביטוח כזה ייתן לכם את השקט ואת הביטוח שאם עולם הרפואה כבר מצא מזור לסבל שלכם – תוכלו להיעזר בו.

ביטוח בריאות

החשיבות של בחירת חברת ביטוח טובה

ממש כפי שבימינו ניתן לעשות ביטוחי רכב אצל לא מעט חברות ביטוח, כך ניתן גם לעשות ביטוח בריאות אצל לא מעט גורמים. עם זאת, לא תמיד בחברת הביטוח שאליה תפנו תוכלו לקבל יחס טוב, שירות מהיר ובעיקר – את המימון שלו אתם זקוקים. כולנו גם מכירים לא מעט סיפורים על אנשים שהיו להם ביטוח בריאות אך ברגע האמת הם היו צריכים להילחם בכל עורכי הדין של חברת הביטוח שלהם. לכן אפשר להבין מדוע חשוב לכם באופן אישי להימנע ממצב כזה והסוד הוא בבחירת חברת הביטוח שאליה אתם פונים. האם החברה אמינה? והאם יש מי שיוכל להמליץ עליה באוזניכם? אם אתם רוצים לדעת שהכסף שלכם קונה לכם את פוליסת ביטוח הבריאות הכי טובה שיש, אין ספק שחברת "אבנר ביטוחי בריאות" זו הבחירה הנכונה. כאן מחכים לכם אנשי מקצוע מובילים, אינספור מוצרי ביטוח טובים ומחירים ללא תחרות כך ששווה לבדוק זאת מקרוב.

אולי יעניין אותך גם

מה זה ראשית
הר הכסף
מה זה מיחזור משכנתא?

רבים מאיתנו מנסים לבחור את הדרך הכי טובה שיש להיות יציבים יותר כלכלים וזה ברור שאומנם העבודה מאפשרת לנו לממן את חיינו, אך לא תמיד

קרא עוד »
פולוסה