חיפוש
חיפוש

משכנתא לסגירת חובות – מדריך

ישראלים רבים אשר נקלעים לחובות מבקשים לבדוק אופציות כדי לצאת מהמינוס. באמצעות משכנתא לסגירת חובות – הדבר אפשרי.

משכנתא לסגירת חובות

למעשה, במשכנתא לסגירת חובות ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת או לקחת משכנתא חדשה על חשבון הבית, כאשר המטרה היא לסגור חובות אחרים אשר קיימים בחשבונות הבנק של העובר ושב, כמו גם לחברות האשראי או קבלת הלוואה מבני המשפחה, חברים וגופיים עסקים אשר מעניקים הלוואות. בהקשר זה של משכנתאות חשוב לדעת כי משכנתא מוצמדת למדד, כאשר בכל שנה ישנה עלייה של כמה אחוזים במדד – דבר אשר גורם לכך שגובה ההחזר החודשי משתנה ומתייקר עם הזמן. בנוסף, משכנתא למטרת סגירת חובות ניתנת אך ורק למטרות פרטיות ולא עסקיות, ולכן חשוב לדעת כי בטרם פונים לבנק לקבלת משכנתא יש לדעת כי היא לא תינתן עבור הלוואות שניתנו עבור בית העסק.

מי מתאים לקבל משכנתא לסגירת חובות?

זכאות לקבלת משכנתא לסגירת חובות מומלצת לאנשים אשר נותרה להם משכנתא נמוכה על הבית, ובכך ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת מבלי לעבור את חמישים האחוז משווי הבית בצורה כזו שגובה ההחזר החודשי לא יהיה גבוהה מדי ואשר יקשה על האדם שלוקח את המשכנתא להחזיר אותה בכל חודש. לכן, היא איננה מומלצת לאנשים שיש להם משכנתא גבוהה מאוד על הבית שבבעלותם.

סגירת חובות

משכנתא לסגירת חובות – ריביות

מדובר בחלק החשוב ביותר שיש לדעת בכל הקשור לקבלת משכנתא לסגירת חובות, משום שלקבלת משכנתא לסגירת חובות נלוות ריבית אשר יכולה לנוע בין 3 אחוזים לבין 6 ואף יותר, תלוי בבנק שבו נלקחת המשכנתא ובהתאם למצבו האישי והפיננסי של המבקש. לכן, חשוב מאוד להתייעץ עם צוות מומחים אשר הם אנשי מקצוע ניטרליים ללא קשר לבנקים ואשר יידעו לתת מידע מקצועי הנושא לפריסת המשכנתא, תנאי המשכנתא והדבר החשוב ביותר הוא חיסכון עד כמה שאפשר בעלויות הריבית ותנאי ההחזר.

מדוע לקחת יועץ משכנתאות לסגירת חובות?

רוב הציבור בישראל איננו בקיא בתחום הנדל"ן והפיננסים, דבר אשר גורם לכך כי רבים לוקחים משכנתא מבלי שהם מודעים לעלויות הכרוכות בכך כמו הריבית ותנאי הפריסה, כמו גם מה יקרה אם יקרה מצב בו יהיה פיגור בתשלומים. לכן, אדם אשר מעוניין להסדיר את חובתי חייב לעשות זאת באמצעות ליווי צמוד  של יועץ פיננסי או עם קבלת ליווי מקצועי אחר, זאת משום שיש להם את כל הכלים והידע המקצועי בתחום כך שהמבקש יוכל לקבל תמונת מצב רחבה וברורה לגבי כל התהליך הלא פשוט הזה.  לכן, חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים בתחום כמו חברת שקוף, החברה במובילה בישראל לייעוץ משכנתאות, אשר ייסעו לבנות את המסלול המשתלם ביותר על מנת שתוכל להילקח משכנתא בתנאים הטובים ביותר לצורך סגירת חובות.

לפרטים:

https://www.hagana.co.il

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה