חיפוש
חיפוש

היעדים שכדאי לכם להכיר לצורך השקעות נדל"ן

השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו לדרך הבלעדית בה ניתן לקבל תשואה גבוהה מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים, זאת לאור המחירים הנוחים והאטרקטיביים. מהם היעדים החמים ביותר? להלן כל הפרטים.

 

השקעת נדל"ן בחו"ל – הדרך שלך להצלחה פיננסית

מחירי הדיור הגבוהים בישראל מבריחים משקיעים ישראלים כמו גם זרים, זאת לאור העובדה כי רכישת דירה היום בישראל הפכה לקשה ומורכבת ביותר, הן בשל המחירים הגבוהים והן בשל המיסים אותה גובה המדינה. בנוסף, מדיניות ממשלת ישראל ומשרד האוצר "הבריחה" מאות משקיעים, זאת לאור הטלת מס שבח כמו גם ניסיונות להגבלת מספר הדירות אשר כל אזרח יכול לרכוש, ועל כן כיום הדרך הטובה ביותר לבצע השקעת נדל"ן אשר לה פוטנציאל לקבלת תשואה גבוהה ויציבה היא בביצוע השקעות נדל"ן ברחבי העולם.

מכירת נכס

היכן הכי משתלם להשקיע כיום?

כאמור, אם את/ה רוצים להשקיע את כספכם בנדל"ן הדרך הטובה ביותר היא רכישה של נכס בחו"ל. כיום, ישנם מספר יעדים אשר נחשבים לאטרקטיביים ביותר, והם נמצאים באירופה. אם בשנים האחרונות התרחשה נהירה של משקיעים לארה"ב, כיום רוב המשקיעים רוצים לבצע רכישת נדל"ן ברחבי אירופה וזאת לאור המיסים הגבוהים אשר יש לשלם בארה"ב, כמו גם המרחק הרב. לכן, היעדים הפופלרים כיום הם גרמניה, פורטוגל, ספרד כמו גם מדינות מזרח אירופה אשר שם ניתן למצוא נכסים אטרקטיביים במחירים נמוכים ביותר. עם זאת, המדינה אשר מדורגת מזה שנים רבות כמדינה האטרקטיבית ביותר לביצוע השקעת נדל"ן היא גרמניה, וכעת נסביר לכם מדוע.

 

רכישת נדל"ן בגרמניה – הבטוחה והמשתלמת ביותר

גרמניה היא חברה בכירה באיחוד האירופי, וביחס לשכנותיה היא נהנית מכלכלה יציבה במיוחד. בנוסף, מדיניות ממשלת גרמניה, בניגוד לממשלות אחרות באירופה היא לאפשר למשקיעים זרים להשקיע במדינה, מבלי לשלם אלפי שקלים בגין מס. בנוסף, גרמניה מהווה מאז ומעולם יעד אטרקטיבי למגורים בעבור משפחות וצעירים רבים, זאת לאור העובדה כי מדובר במדינה אשר מאפשרת לאזרחיה לקבל שירותים ציבורים בחינם הכוללים: טיפול רפואי, סבסוד בשכר דירה, לימודים חינם וכו' והיא נחשבת ליעד החם ביותר לביצוע רילוקיישן. על כן, מדובר בנושא של היצע וביקוש ואין כל ספק כי הביקוש למגורים במדינה רק יעלה, לאור אי היציבות במזרח התיכון ובמדינות נוספות ולכן היא מהווה יעד מושלם להשקעת נדל"ן איכותית ומניבה.

 

כיצד נבצע רכישה של נדל"ן בגרמניה?

לכן, אם גם אתם רוצים לקבל הכנסה פסיבית מבלי לצאת מהבית כמו עוד מאות ישראלים, פנו עוד היום לחברת נדל"ן גרמניה אשר נחשבת לחברה המובילה בתחום, זאת לאור הליווי האישי הכולל ליווי משפטי, מימון מבנק גרמני כמו גם איתור של נכסים מניבים באופן יעיל ומקצועי. למידע נוסף, הנכם מוזמנים להיכנס לאתר בכתובת https://nadlan-germany.co.il או ליצור קשר במספר 077-9978945.

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה