חיפוש
חיפוש

מהו פרויקט הר הכסף

לאורך השנים כולנו עובדים קשה ומנסים לחסוך כמה שרק אפשר לעתיד, כל אחד בהתאם ליכולות הכלכליות שלו. ברור לנו שיום אחד נצטרך להשתמש בכל אותם חסכונות ויתרה מכך, ברור לנו שגם כדאי שנעשה ביטוחים שונים כי אין לדעת מה יוליד יום. אם זה נשמע לכם מוכר אתם בוודאי יודעים לומר שגם לכם, כמו להרבה אנשים אחרים, יש חסכונות שפתחתם לפני שנים בכל מיני מקומות. ההתנהגות הזאת מובילה לא פעם לכך שאנשים יעשו חסכונות כאלה ואחרים אצל חברות ביטוח שונות אך במרוצת השנים הכסף שנחסך פשוט נשכח. למעשה, מדובר על כחמישה עשר מיליארד שקלים נשכחים שנמצאים בקופות של הגופים השונים, בין אם אלה קרנות פנסיה, חברות ביטוח או גומרים אחרים. פרויקט הר הכסף נולד בדיוק במטרה הזאת – לעזור לאזרחים הפשוטים לאתר את כספם שנחסך לאורך השנים.

 

איך זה עובד בפועל?

לכאורה זה נראה כמו משהו בלתי אפשרי, כי איך חברה מסוימת יכולה לאתר עבורכם את כל הכסף שחסכתם לפני שנים? והאם זה באמת ריאלי? כדאי שתדעו: הניסיון בשטח מוכיח שבעזרת פרויקט "הר הכסף" ניתן למצוא מאות אלפי שקלים אבודים, אז מה פתאום שתוותרו על מה שמגיע לכם? הגורמים לכך שהכספים הללו "נאבדו" עם השנים יכולים להיות רבים ומגוונים, כמו לדוגמה:

  • מעבר בין דירות שונות לאורך שנות החיסכון
  • הגירה לחו"ל
  • שינויים בבעלות של חברה
  • החלפה של סוכן ביטוח
  • קרוב משפחה שהלך לעולמו ועוד

 

חברה מקצועית שעוסקת בתחום הזה מזה שנים ויכולה לתת לכם שירות כזה היא הכתובת הנכונה כי אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לוותר על הכספים שלכם. עבדתם הרבה יותר מידי קשה כדי לחסוך את הכסף הזה לאורך השנים והגיע הזמן שתקבלו את חלקכם.

בואו לקבל מידע נוסף אודות אבנר הייזלר.

 

תוך כמה זמן תקבלו תשובה?

הר הכסף הינו שירות שנמצא כאן בשבילכם ושם אתכם, הלקוחות, במרכז העניינים. בפועל יהיה עליכם למלא טפסים פשוטים עם נתונים כמו שם, מספר ת"ז ועוד ובהתאם לכך נציג מקצועי ייצור עימכם קשר. חשוב להבין: לאתר את הכספים האבודים שלכם בין כל כך הרבה חברות ביטוח זה לא דבר שניתן לעשות תוך כמה שעות ולכן ההתחייבות היא על 21 ימי עבודה. כמו כן, חשוב שתדעו שכדי ליהנות מהשירות של הר הכסף עליכם לשלם תשלום בסך 351 שקלים. מה שכן, מדהים לראות כמה אנשים שילמו את הסכום הזה, היו בטוחים שזה בזבוז ובסופו של דבר קיבלו צ'ק הרבה יותר גדול. לפעמים ריבוי החסכונות שלנו וחברות הביטוח השונות זה מה שמוביל לכך שהכספים שלנו ילכו לאיבוד והגיע הזמן לעשות סדר בדברים. לגלות שיש לכם הר כסף פרטי שמחכה רק לכם זו תחושה נפלאה ולכן בהחלט כדאי לכם לבדוק את העניין.

אולי יעניין אותך גם

מה זה ראשית
הר הכסף
מה זה מיחזור משכנתא?

רבים מאיתנו מנסים לבחור את הדרך הכי טובה שיש להיות יציבים יותר כלכלים וזה ברור שאומנם העבודה מאפשרת לנו לממן את חיינו, אך לא תמיד

קרא עוד »
פולוסה