פרויקט הר הכסף 2

פרוייקט הר הכסף 2 הינו פרוייקט אשר מטרתו לאתר כספים אבודים ונשכחים בבנקים, בחברות הביטוח ובבתי השקעות.

הר הכסף 2 זוהי יוזמה חדשה של בנק ישראל, באמצעות שירות זה ניתן לפקח על כספים האבודים ונשכחים בבנקים וכתוצאה מכך, ניתן לזהות את הכסף ולהחזירו. 

בצעו בדיקה לאיתור כספים עכשיו!

הר הכסף 2 - כל מה שצריך לדעת

הר הכסף 2 הינו שירות משלים לשירות הבסיסי של הר הכסף שכולנו מכירים שבעזרתו ניתן לאתר את כל החסכונות הפנסיונים וביטוחי החיים שלכם.
באמצעות שירות משלים זה עכשיו ניתן לאתר גם כספים אבודים ונשכחים.
הגיע הזמן להחזיר עטרה לישנה ולקבל את מה שמגיע לכם!

על פי הסטטיסטיקה, ישנם:
-כמעל 470,000 חשבונות בנק במערכת אשר אינם פעילים.
-מתוכם כ64000 חשבונות של נפטרים (ניתן לאתרם באמצעות הר הכסף 2).
– יש כ9 מיליארד שקל אשר שוכבים בבנק ורק מחכים שיוציאו אותם משם…

להרבה אנשים יש סכומי כסף אבודים ונשכחים אך הם אינם יודעים על קיומם. עם זאת, הבנק מעריף קשיים רבים על לקוחותיו על מנת למנוע מהם לקבל את כספם האבוד והנשכח בחזרה. במילים אחרות, הבנק אינו טורח להודיע ללקוחותיו במידה וישנו כסף אבוד אשר אף אחד אינו יודע על קיומו ואינו משתמש בו. וכאשר נעשים ניסיונות מצד הלקוחות לאתר את הכסף ולהחזירו, הבנקים מעריפים קשיים רבים על הלקוחות, ויש להגיש כל בקשה לבנק בנפרד ותהליך זה היה עולה כסף.
לבנקים אין כל אינטרס להחזיר את הכסף ללקוחות, ולכן כל עוד הכסף "שוכב" שם ואין יודעים על קיומו – הבנק לא יעשה דבר ויעדיף להיות "ראש קטן".  

עם זאת, יש לנו חדשות טובות עבורכם!
כיום לא תצטרכו להתמודד יותר עם קשיים בירוקרטיים רבים שהבנק מעריף על לקוחותיו. באמצעות פרוייקט הר הכסף 2 שאנו מפעילים – אנו נעזור לכם לאתר את הכספים האבודים והנשכחים שלכם, וכתוצאה מכך תוכלו למצוא את כל החסכונות והכסף האבוד שלכם שמעולם לא השתמשתם בו.

על פי הנתונים של האתר www.chocolate-adi.co.il עד סכום של 3000 ש”ח, אין צורך להגיע פיזית לבנק. ניתן לקבל את הכספים האבודים בחזרה באמצעות שיחה טלפונית או באינטרנט.

לסיכום, כיום בניגוד לעבר, כיום הרבה יותר קל מבעבר למצוא כספים אשר אין יודעים על קיומם באמצעות הפרוייקט החדש הר הכסף 2.
משימה זו כיום היא פשוטה למדי וניתן להיעזר באנשי מקצוע שיש להם ניסיון בתחום והם יעזרו לכם למצוא את כספיכם. תהליך הוא חינמי כשירות משלים לפרויקט הר הכסף.