חיפוש
חיפוש

הגיע הזמן שתבדקו האם מגיעים לכם החזרי מס

רגילים לשלם מיסים בצורה כמעט אוטומטית כי זה יורד ישירות מתשלום המשכורת החודשית שלכם? אם כך, אתם לא לבד, אך בהחלט כדאי לבדוק האם אתם משלמים יותר מידי, כי כבר קרו דברים מעולם. למעשה רוב האנשים כן זכאים להחזרי מס בגלל סיבות כאלה ואחרות, מה שאומר שכדאי להכיר את הנושא הזה לעומק ולבדוק אותו, כי איזו סיבה יש לכם לשלם למדינה יותר מיסים ממה שצריך? זה לא משנה בני כמה אתם או על כמה עמדו המיסים ששילמתם לפני שנתיים, כי אף פעם זה לא מאוחר מידי לערוך את הבירורים שצריך. יתרה מכך, אתם גם יכולים לעשות זאת ברוב המקרים לגבי תקופה של שש שנים אחורה, מה שאומר שתוכלו לקבל החזרי מס בצורה רטרואקטיבית. זה משתלם מאוד כי לא אחת מדובר על אלפי שקלים, מה שמסביר מדוע לא כדאי לוותר על הסכום הזה.

 

למה גם לכם אולי מגיעים החזרי מס?

כאשר מתחילים לבדוק את הדברים לעומק מגלים שלא חסרות סיבות שבגללן מגיעים לאנשים החזר מס. לדוגמא, אישה שיולדת ומאריכה את חופשת הלידה שלה. במקרה כזה היא אומנם נשארת בבית עם התינוק עוד כמה חודשים, אך אחרי שלושה חודשים מצד אחד היא כבר לא מקבלת משכורת ומצד שני היא משלמת מיסים מלאים. לכן ברור שמגיעים לה על התקופה הזאת החזרי מס לשכירים, אך היא לא תדרוש אותם, איש לא יתנדב להחזיר לה אותם. זה נכון גם לגבי אנשים שעושים ביטוחים מסוגים שונים, קופות גמל ואפילו השקעות בשוק ההון, אז למה שלא תבררו את העניין הזה גם אתם? יש מקרים שבהם נקבל החזרי מס בשווי מאות שקלים על נכות, על ילד נכה או אפילו על כך שאנחנו המטפלים היחידים של קרוב משפחה סיעודי. לכן זה בהחלט נכון לומר שיש מקרים מגוונים ביותר שבגינם אנשים מקבלים החזרי מס ולכן צריך לדעת ובהחלט כדאי שתבררו זאת גם אתם, פשוט כי חבל שלא תקבלו את מה שמגיע לכם.

האם מגיע לכם

פנו לקבלת סיוע מהמומחים

חשבתם לרגע שיהיה עליכם לעשות לבד את כל הבירורים לגבי החזרי המס? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מומלץ. אומנם תוכלו לקרוא עצמאית אונליין מידע רב בנושא, אך זה לא באמת משתווה לשירות שיוכלו לתת לכם המומחים בתחום הזה. מי שמכיר את הענף הזה לעומק, כמו לדוגמא רואי חשבון ויועצי מס, יוכל לבדוק את כל המסמכים שלכם ובהתאם לכך להמליץ לכם מה כדאי שתעשו. אומנם זה נכון שתמיד צריך למלא טפסים ולהגיש את הבקשות השונות בצורה מסודרת, אך בסופו של דבר אין ספק שזה משתלם. עצם העובדה שניתן להגיש בקשות גם רטרואקטיביות לשש שנים מעודדת אותנו לעשות זאת ולבדוק את הדברים כי בסופו של דבר הסכום המצטבר יכול להיות משמעותי ולא מבוטל בכלל.

בשיתוף: http://hair-transplantation-turkey.co.il

אולי יעניין אותך גם

מה זה ראשית
הר הכסף
מה זה מיחזור משכנתא?

רבים מאיתנו מנסים לבחור את הדרך הכי טובה שיש להיות יציבים יותר כלכלים וזה ברור שאומנם העבודה מאפשרת לנו לממן את חיינו, אך לא תמיד

קרא עוד »
פולוסה